دسته‌بندی نشده

معرفی ده عطر زنانه اصل ارزان قیمت شگفت انگیز

 

عطر در میان بانوان همیشه مورد توجه بوده است. خرید عطر زنانه اصل یکی از ارکان اصلی و مهم در مقوله مد و زیبایی محسوب می شود. بوی عطر معرف شخصیت و ویژگی‌های خلق و خوی فرد است. بوی عطر سبب بالا رفتن اعتماد به نفس و حس خوب در افراد خواهد شد. عطر جزئی از استایل فرد محسوب می شود. به همین دلیل انتخاب یک عطر مناسب و ایده آل به صرف وقت و زمان کافی نیاز دارد. این که خرید عطر اورجینال و اصل مستلزم پرداخت هزینه سنگین و گزافی است، یک طرز تفکر اشتباه می باشد. عطر هایی با بوی مطبوع، دوام زیاد و خط بوی قوی نیز وجود دارند که اصل بوده و قیمت ارزانی دارند.

ما در این مقاله قصد داریم به معرفی ده عطر زنانه اصل ارزان قیمت و شگفت انگیز بپردازیم. پس چنانچه به مطالعه این مطلب جذاب علاقه مند هستید، ما را تا انتها همراهی کنید.

عطر زنانه اصل، زارا بلک آمبر (ZARA – Black Amber)

زارا بلک آمبر عطر زنانه اصل و ارزان قیمت، متعلق به برند زارا در کشور اسپانیا بوده و محصول سال 2016 این شرکت می باشد.

ویژگی های عطر زارا بلک آمبر:

طبع گرم، ماندگاری بالا و بوی ملیح این عطر، سبب محبوبیت و افزایش فروش آن شده است. عطر زارا بلک آمبر جزء عطرهای شرقی گلی است. این عطر، رایحه میوه گل ساعت و یاس تاهیتی را با خود همراه کرده و عطر مشک و وانیل را در فضا می پراکند.

عطر زارا بلک آمبر، قیمت مناسب، بوی مطبوع و گرم

یک عطر زنانه اصل که مورد پسند خانم های مشکل پسند می باشد، عطر امانوئل آنگارو فروت د آمور لالیک است. عطری از کشور فرانسه و محصول برند امانوئل اونگارو که در سال 2016 معرفی و عرضه شد.

ویژگی های عطر فروت د آمور لالیک :

 عطر فروت د آمور لالیک با سه ادیشن طلایی، صورتی و سبز به فروش می رسد. بوی خیال انگیز این عطر، فرد را با خود در میان داستان کتاب های افسانه ای پریان و میوه های استوایی و خیالی و نوشیدنی های شگفت انگیز به پرواز در می آورد. این عطر گرم با خط بوی بی نظیر خود، سبب کنجکاوی اطرافیان می شود. این خط بو با رایحه های بلوبری، تمشک و خاراگوش هندی آغاز شده با عطر جذاب رز، نعناع هندی و ارکیده سیاه همراه بوده و با رایحه لوبان، کهربا، چوب کشمیر و کارامل به پایان می رسد.

امانوئل اونگارو فروت د آمور لالیک، گرم و وسوسه برانگیز، خط بوی ماندگار

برند آمریکایی دیوید یورمن فرگرنس و تولید یک عطر گرم و شیرین و دلپذیر. همه این ویژگی ها در عطر اصل زنانه دیوید یورمن فرگرنس جمع شده اند. در آگوست 2008 مجموعه جواهرسازی دیوید و سیبل یورمن با همکاری کمپانی فرمنیخ، این عطر خاص را به بازار مد معرفی کردند.

 ویژگی های عطر دیوید یورمن فرگرنس زنانه:

 این عطر با رایحه نارنگی ماندارین و طراوت برگ و جوانه انگور فرنگی سیاه، عطر افشانی خود را آغاز می کند. این عطر در خط بوی ماندگار خود، رایحه گل صدتومانی، سنبل آبی و عصاره رز در فضا می پراکند و در نهایت، بوی نعناع هندی و مشک را از خود برجای باقی می گذارد. بوی تمامی این رایحه ها با هم پیوند خورده و درآمیخته است. بطری این عطر خاص، یادآور سنگ های قیمتی مجموعه دیوید و سیبل یورمن می باشد.

 

اگر عطرهای گرم، خنک و درخشان مطابق با ذائقه شماست، باید بگوییم عطر زنانه اصل هرمس او دس مرویلس همان چیزی است که به دنبال آن بوده اید. برند هرمس فرانسه در سال 2004 یک عطر افسانه ای با رایحه های خوش و جذاب چوب و عنبر به دنیای فشن معرفی کرد.

ویژگی های عطر  هرمس او دس مرویلس

عطری که با رایحه گیج کننده پرتقال، لیمو ترش و لامی افسونگری خود را آغاز کرده، با بوی کهربا، بنفشه و فلفل صورتی خاطر شما را به پرواز در آورده و با بویی از خزه درخت بلوط، خس خس، سدر و درخت نراد به نهایت خود می رساند. عطر او دی مرویلس با ظرافت و دقت فراوان لایحه های خوش را در کنار هم قرار داده تا شادابی و نشاط را به شما هدیه دهد.

عطر اصل زنانه، هرمس او دس مرویلس

در میان عطرهای خوشبو، ماندگار، اصیل و قیمت ارزان و مناسب، به یک عطر زنانه اصل شیک از کشور ایتالیا بر می خوریم. عطری گرم که در سال 2016 به بازار مد و اکسسوری معرفی شد.

ویژگی های عطر پلیس فوربیدن‌:

عطر دلپذیر وانیل، شکوفه بادام، لیمو ترش در این عطر، به ایام سرد و پر احساس پاییز و زمستان گرمای ماندگار و خاطره انگیزی هدیه می دهد. رایحه ای که از این عطر در فضا باقی می ماند، کارامل، یاس، وانیل و صندل سفید است. عطر زنانه پلیس فوربیدن دارای چنان بویی است که هیچ خانم مشکل پسندی قادر نمی باشد بی تفاوت از کنار آن گذر کند.

عطر زنانه پلیس فوربیدن

لاولی عطری عاشقانه از برند سارا جسیکا پارکر است که در سال 2005 وارد بازار شد و در دسته عطرهای پرفروش قرار گرفت. خط بویی که این عطر زنانه اصل از خود برجای می گذارد، کنجکاوی هر کسی را بر می انگیزد.

ویژگی عطر سارا جسیکا پارکر لاوی:

این عطر خنک با رایحه ای از اقاقیای پالیساندر، نارنگی ماندارین، ترنج و لاوندر عطر افشانی خود را آغاز نموده و با ارکیده،‌ زنبق و نعنا در طول مسیر ترکیب می شود. در نهایت، آنچه از خط بوی این عطر در فضا باقی می ماند،  رایحه مشک‌ و چوب جنگلی است. خانم های جسور، شاداب و خاص پسند، مجذوب بوی این عطر می شوند.

عطر زنانه سارا جسیکا پارکر لاولی

سومین محصول برند ایتالیایی پارادیسو، پارادیسو اسولوتو می باشد. این عطر زنانه اصل با طبع معتدل، در اواخر سال 2016 معرفی و به عنوان یک عطر شهوانی، دلربا و فریبنده در میان خریداران شناخته شد.

ویژگی های عطر روبرتو کاوالی پارادایسو اسولوتو:

شیشه قرمز رنگ الماس فام آن به همراه رایحه تند فلفل قرمز و ویستریا با بوی یاسمن وحشی و سوسن قرمز هارمونی زیبایی داشته که همراه با رایحه نعناع هندی، چوب صندل و وانیل در خاطر باقی می ماند. گرمای این عطر در شب های سرد و تاریک زمستانی گرمای آرام بخشی به تن می بخشد.

عطری اصیل برای بانوان، روبرتو کاوالی پارادایسو اسولوتو

در سال 2015، برند ریحانا در ایالات متحده آمریکا از ششمین عطر زنانه اصل منحصر به فرد خود، ریحانا پرده برداری کرد. این عطر دارای طبعی خنک است.

ویژگی های عطر ریحانا ری ری :

رنگ بطری صورتی رنگ آن، همخوانی خوبی با بوی رایحه گل ها و میوه های این عطر داشته است. شروع رایحه این عطر با بوی نارنگی ماندارین، دارچین و میوه گل ساعت بوده که با اسانس میانی فریزیا ، یاس، شکوفه پرتقال ، پیچ امین الدوله عطر افشانی می کند. بوی عطر ریحانا ری ری با رایحه های لوبان ، مشک ، وانیل و چوب صندل سفید ماندگار باقی می ماند.

عطر زنانه، ریحانا ری ری

یک برند فرانسوی، تولید کننده عطر زنانه اصل و ارزان قیمت که در سال 1994 محصول خود را روانه بازار کرد. عطر کاچارل ادن یکی از معروف ترین عطرهای این برند بوده که به لطافت و ماندگاری بالا شهره است.

ویژگی های عطر کاچارل ادن:

رایحه آغازین این عطر ، ترنج ، نارنگی ماندارین، لیمو ترش و هلو بوده که با رایحه خوشبوی گل های لاله مردابی، ابریشم، یاس، گل برف، شکوفه پرتقال، مریم، نیلوفر آبی  و میوه های آناناس  و خربزه در آمیخته است. بوی لطیف و ماندگار این عطر با بوی سدر، چوب صندل و دانه تونکا به نهایت خود می رسد.

عطر زنانه اصل، کاچارل ادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *