عطر و ادکلن

بلایند بای کردن عطرها|کدام عطرهارا میتوان ندیده خرید


  • مقدمه

یکی از اصطلاحات رایج در دنیای عطر، بلایند بای کردن عطر است. بلایند بای به این معناست که یک عطر آنقدر از کیفیت و رایحه‌ی خوبی برخوردار است که می‌توان آن را ندیده خریداری کرد. با این وجود بلایند بای کردن عطر دارای یکسری قواعد است که باید حتما مد نظر قرار داده شود تا بتوان بهترین گزینه را انتخاب کرد.

پارامترهای مهم در بلایند بای کردن عطرها

  • گروههای بویایی
  • اولین پارامتر مهمی که که در خرید عطر و ادکلن باید در نظر گرفته شود، رایحه عطر است. عطرها از نظر رایحه به گروه‌های بویایی مختلفی تقسیم بندی می‌شوند که هر کدام خصوصیات و بوی خاص خود را دارند. در دنیای عطر و ادکلن هر کس ذائقه بویایی خاص خود را دارد. لذا در هنگام خرید اینترنتی عطر قبل از هر چیزی باید ذائقه‌ی بویایی خود را بشناسید و بر اساس ذائقه و سلیقه خود، بهترین عطر را انتخاب کنید. به علاوه تلخ، شیرین و یا معتدل بودن عطر نیز از جمله‌ی عواملی هستند که باید در هنگام نادیده خریدن عطر به آن توجه شود. عطرهای معتدل، نسبت به عطرهای تلخ و شیرین طرفداران بیشتری دارند و به نوعی همه پسند هستند.

 

 

برند تولید کننده

  • دومین پارامتر کلیدی در بلایند بای کردن عطر، برند تولید کننده عطر است. محبوبیت برند، کیفیت محصولات عرضه شده، رایحه‌ها و نظرات مشتریان نسبت به محصولات این برند از جمله‌ی دیگر عواملی هستند که در هنگام بلایند بای کردن عطر باید مد نظر قرار گیرند.
سال تولید
  • یکی دیگر از عوامل مهم که در هنگام نادیده خریدن عطر باید مد نظر قرار داده شود، سال تولید عطر است. به عنوان مثال عطر لالیک مشکی یکی از بهترین عطرهای دنیا است. با این وجود، عطر لالیک مشکی که در سال 2019 تولید شده از کیفیت پایین‌تری برخوردار است. لذا در هنگام نادیده خریدن عطر بهتر است در خصوص عطر مد نظر و خصوصیات آن مطالعه کرده و یا با مشورت با اشخاص خبره، اطلاعات کامل‌تری به دست بیاورید و خریدی مطمئن داشته باشید.
فروشگاه
  • عامل چهارمی در بلایند بای کردن عطر باید مد نظر قرار داده شود، فروشگاهی است که می‌خواهید عطر را از آن خریداری نمایید. اعتبار فروشگاه، کیفیت و اصالت محصولات عرضه شده و پارامترهایی از این دست از جمله‌ی مهمترین عواملی هستند که در هنگام انتخاب عطر و ادکلن از یک فروشگاه خصوصا فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین باید مد نظر قرار داده شود. فروشگاه اینترنتی اتریدو به موضوع فروش محصولات اصل دقت ویژه ای دارد و می توانید با خیال راحت اقدام به خرید عطر مورد علاقه خود نمایید.

 

  • همچنین مردانه، زنانه یا فراجنسیتی بودن عطر هم یکی دیگر از پارامترهای مهمی است که در بلایند بای عطر باید به آن توجه شود. بدون شک عطرهای مردانه و زنانه از نظر رایحه با یکدیگر متفاوتند. در کنار این عوامل قیمت عطر، شیوه‌ی عرضه‌ی آن، حجم عطر و عواملی از این دست نیز در خرید اینترنتی و بلایند بای کردن  یا خرید عطر از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

 

بلایند بای کردن عطرها

 

خرید سمپل عطر ، قبل از بلایند بای کردن عطر

 

با وجود تمام نکاتی که در قسمت قبل در خصوص بلایند بای عطر توضیح داده شد، ممکن است هنوز هم برای بلایند بای عطر شک و تردید داشته باشید. لذا یکی از بهترین گزینه‌ها قبل از بلایند بای کردن عطر در حجم بالا، خرید سمپل عطر است.

اگر شما شخصی هستید که از سلیقه‌ی خاصی برخوردارید و یا نوع خاصی از عطر و ادکلن را می‌پسندید، خرید سمپل عطر می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. شما با خرید سمپل عطر که در واقع شیشه‌های کوچکی از عطر هستند، می‌توانید بوی عطر را بر روی پوست خود تست کرده و سپس برای خرید عطر در حجم بیشتر اقدام نمایید. به نوعی می‌توان گفت سمپل کردن عطر یکی از بهترین راه‌ها جهت ایجاد اطمینان در بلایند بای کردن عطر و ادکلن به حساب می‌آید. فروشگاه اینترنتی اتریدو با ارائه سمپل ها و نمونه‌های مینیاتوری انواع عطر، خرید اینترنتی و بلایند بای نمودن عطر را بسیار تسهیل نموده است.

 

آشنایی با محبوب ترین عطرهای مردانه

 

ادو تویلت مردانه نویر مشکی لالیک:

لالیک یکی از برترین و معتبرترین برندهای فعال در زمینه عطر مردانه است که نزدیک به 20 سال است در این زمینه فعالیت می‌کند. این برند، عطرهای مختلفی را به بازار عرضه کرده است که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها ادو تویلت مردانه نویر مشکی لالیک می‌باشد. البته همانطور که قبلا اشاره گردید توصیه می گردد نمونه های قدیمی تر این عطر را بلایند بای نمایید.

عطر امپر لجند مردانه:

یکی دیگر از محبوب‌ترین عطرهای مردانه در ایران، عطر لجند اصل است. این عطر دارای رایحه‌ای تلخ، تند و طبعی معتدل و گرم است. استفاده از این عطر در تمامی فصول سال به جز تابستان رواج زیادی دارد. که به دلیل رایحه معتدل و قیمت مناسب آن گزینه خوبی برای بلایند بای کردن است.

امپر لجند مردانه

عطر مردانه دیور ساواج:

  • عطر مردانه دیور ساواج: بدون شک یکی از پرطرفدارترین و البته گرانترین عطرهای مردانه موجود در بازار عطر دیور ساواج یا دیور ساواژ است. نت‌ها اولیه این عطر از جنس ترنج و فلفل هستند و رایحه‌ای تند و تلخ دارد. این عطر، رایحه‌ی شگفت و انگیز و با ماندگاری بالایی داشته و برای تمام فصول سال مناسب است.

 

بلایند بای کردن عطر دیور ساواج

کرید اونتوس مردانه

  • عطر کرید اونتوس مردانه: عطر مردانه کرید اونتوس یکی از بهترین عطرهای دنیاست که از زمان عرضه‌اش یعنی سال 2010 تا الان طرفداران بسیار زیادی دارد. این عطر دارای یک رایحه‌ی مرکزی چوبی همراه با نت‌های رز، شکوفه یاس و نعناع هندی است. این عطر مردانه از قیمت نسبتا بالایی برخوردار می‌باشد و شاید تهیه آن برای خیلی‌ها امکان پذیر نباشد. عطر مردانه کلاب د نایت رایحه‌ای شبیه به کرید اونتوس دارد اما قیمت آن مناسب‌تر است.

 

ایو سن لورن بلک

برندهای زیادی در زمینه عطر زنانه فعالیت می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین عطرهای زنانه، ادکلن ایو سن لورن بلک اوپیوم است. عطر بلک اپیوم در سال 2014 روانه بازار شده و محبوبیت زیادی دارد. ماندگاری بالا یکی از مهمترین مشخصات این عطر به حساب می‌آید. عطر ایو سن بلک اوپیوم، دارای رایحه طبیعی است و بوی آن مخلوطی از وانیل شیرین، شکوفه پرتقال و یاس و قهوه می‌باشد.

شنل مدل کوکو مادمازل

یکی دیگر از بهترین عطرهای زنانه موجود در بازار داخلی، عطر زنانه شنل مدل کوکو مادمازل است. این عطر در سال 2001 عرضه شده و یکی از پرفروش‌ترین عطرهای دنیاست که توانسته 3 سال پیاپی لقب بهترین عطر و ادکلن زنانه را کسب کند. این عطر دارای ماندگاری بالا و رایحه بی‌نظیری است. عطر کوکو مادمازل دارای رایحه‌ای خنک، شیرین با ترکیبی از عصاره‌های پرتقال، پرتقال ماندارین، شکوفه درخت پرتقال و نارنج است.

دیور جادور ادوپرفیوم

عطر زنانه دیور جادور ادو پرفیوم هم یکی دیگر از عطرهای زنانه است که گزینه‌ای مناسب برای خانوم‌های جذاب و کاریزماتیک به حساب می‌آید. این عطر دارای رایحه‌ای شیرین و ملایم است که ماندگاری بسیار بالایی دارد. عطر فرانسوی دیور جادور دارای ترکیبی از رایحه نارنج، گلابی، هلو، طالبی، گل مگنولیا و پرتقال ماندارین است و می‌تواند هر شخصی را تحت تاثیر قرار دهد.

ویکتوریا سکرت

ادکلن زنانه ویکتوریا سکرت هم یکی دیگر از عطرهای محبوب زنان جسور و دختران جوان به حساب می‌آید. این عطر دارای رایجه‌ای تلخ، خنک و ترکیبی از میوه‌های مختلف است و ماندگاری بالا و پخش بوی خوبی دارد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *