عطر و ادکلن

ده عطر مردانه اصل ارزان قیمت که شما را شگفت زده می کنند

ده عطر مردانه اصل ارزان قیمت که شما را شگفت زده می کنند

همه ما این را می دانیم که معطر بودن یکی از معیارهای جذابیت است و احساس بسیار خوبی را به افراد منتقل می کند. به همین دلیل نیز بسیاری از ما به دنبال عطری هستیم که در عین داشتن رایحه دلپذیر، از ماندگاری بالا و قیمت مناسبی برخوردار باشد. اگر شما نیز به تازگی تصمیم به خرید یک عطرمردانه با این ویژگی ها گرفته اید، دعوت می کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با 10 رایحه پرطرفدار و ارزان قیمت آشنا شوید.

1- عطر جکس بوگارت وان من شو

رایحه های چایپر در جکس بوگارت وان من شو شما را با خود به سال ها پیش می برد. این عطرمردانه قدیمی از بدو ورود خود در سال 1980 در دل بسیاری از دوستداران عطر جا باز کرد. این رایحه مناسب استفاده در همه فصل های سال است و می توان آن را به صورت روزانه مورد استفاده قرار داد. جکس بوگارت وان من شو در عین برخورداری از پخش بو و ماندگاری عالی، دارای قیمت بسیار مناسبی است. 

عطر جکس بوگارت وان من شو

2- جگوار کلاسیک گلد

جگوار کلاسیک گلد یک عطر مردانه جذاب است که به خوبی روحیات مردانه را به رخ مخاطبان می کشد. نت های ابتدایی این رایحه که برگرفته از ترکیب ترنج، لیمو ترش و سیب هستند، می توانند تلفیقی از احساس شور جوانی و طراوت و تازگی را به مخاطب القا کنند. در نت میانی جگوار کلاسیک گلد رایحه های چوبی به مشام می رسند و نت پایانی نیز ترکیبی از رایحه های مشک، وانیل و نعناع هندی را به همراه خواهد داشت. این محصول نسبت به قیمتی که دارد، از پخش بو و ماندگاری مناسبی برخوردار است. به همین دلیل نیز برای سالیان سال به یک عضو جدا نشدنی و ماندگار برای بسیاری از خریداران تبدیل شده است.

جگوار کلاسیک گلد

3- ژک ساف ویکتور

طبع خنک و ملایم ژک ساف ویکتور از سبک بویایی دریایی پیروی می کند. رایحه خاص و شیک، ماندگاری بالا، پخش بوی عالی و طراحی شیشه بسیار زیبا این محصول را به یک عطر جادویی تبدیل کرده اند. این عطر تلفیق خاص و جدیدی از مرکبات، هل، سوسن و چوب را در دل خود جای داده است. اگر از افرادی که فقط یکبار ژک ساف ویکتور را امتحان کرده اند نظرشان را درباره این عطر مردانه بپرسید، بی شک به این نتیجه می رسید که این رایحه ارزش خرید بسیار بالایی دارد. در واقع شما با خرید این محصول همه چیز را به طور یکجا به دست می آورید

ژک ساف ویکتور

4- آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه 2022

عطر مردانه بعدی آرماف کلاب د نویت اینتنس به دلیل رایحه تلخ خود و شباهت بالایی که به عطر کرید اونتوس دارد، به محبوبیت بالایی در میان خریداران دست یافته است. این عطر چوبی با نت سیب و لیمو شروع می شود و در نت میانی آن، رایحه یاس و رز به کار برده شده اند. در پایان نیز نت های مشک و عنبر به مشام می رسند. از ویژگی های مهم این عطر می توان به پخش بوی عالی و ماندگاری بالای آن اشاره کرد. از طرفی طراحی خاص شیشه این محصول توانسته است آن را به هدیه ای مناسب و ماندگار برای مناسبت های مختلف تبدیل کند. ورژن 2022  این عطر قیمت مناسب تری نسبت به بقیه انواع آن دارد. بنابراین شما با خرید این عطر مردانه و صرف هزینه ای مناسب، می توانید هدیه ای بسیار خاص و شیک را خریداری کنید.

5- عطرمردانه اکسیس بلو

اگر قصد تهیه یک شیشه عطرمردانه خنک ارزان قیمت با رایحه ای به یاد ماندنی از گروه بویایی چوبی ادویه ای را دارید، اکسیس بلو جزو بهترین انتخاب هایی است که پیش رویتان قرار دارد. نت اول این رایحه از ترنج، لاله مردابی و نارنگی تشکیل شده است. در نت میانی این ادو پرفیوم رایحه های اسطوخودوس، هل، جوز و چای به مشام می رسند. در انتها نیز رایحه هایی از مشک و چوب، تکمیل کننده جذابیت این محصول هستند. اکسیس بلو از نظر ماندگاری و پخش بو موفق به کسب امتیاز بالایی از سوی مشتریان شده است. مطمئن باشید پس از خرید این محصول، از کیفیت بالایی که در مقایسه با قیمتش دارد شگفت زده خواهید شد.

عطر مردانه اکسیس بلو

6- دیویدوف کول واتر مردانه

آیا می خواهید با صرف نصف هزینه عطرهای مشهور، از همان کیفیت بهره مند شوید؟ عطر مردانه دیویدوف کول واتر همان رایحه ای است که به دنبالش هستید. این رایحه حس طراوت، هیجان و انرژی را برایتان به ارمغان می آورد. این محصول در گروه بویایی معطر دریایی قرار می گیرد و با رایحه خنک و تند خود، باعث اعتماد به نفس شما در فصل های گرم سال می شود. این رایحه با نت آب دریا و نعناع شروع می شود و به نت میانی شادی بخشی می رسد. نت پایانی این محصول از مشک، عنبر و تنباکو است و می تواند اصالت شما را به رخ مخاطب بکشد. این رایحه از نظر پخش بو و ماندگاری کیفیت مناسبی را ارائه می دهد

دیویدوف کول واتر مردانه

7- توس من اینتنس

توس من اینتنس عطر مردانه بعدی  است که مشتریان پس از مدتی استفاده از آن و لمس رایحه و کیفیت این عطر، از قیمت مناسب آن تعجب می کنند. این رایحه را می توان به عنوان یکی از پرطرفدارترین رایحه های خنک گلی با تم شیرین و لوکس معرفی کرد. این محصول جزو گروه بویایی معطر فوژه محسوب می شود و با ترکیبی از رایحه های بهار نارنج، برگ درخت نارنج و شکوفه پرتقال طراحی شده است. پخش بوی معمولی و ماندگاری نسبتا بالا توانسته اند این محصول را در دسته رایحه های مناسب استفاده روزانه قرار دهند.

عطر توس من اینتنس

8- عطر کالوین کلین سی کی فری

در معرفی کالوین کلین سی کی فری همین بس که به شما بگوییم با صرف قیمتی پایین تر از بسیاری از عطرهای دیگر، محصولی فوق العاده را در دست خواهید داشت. اگر به دنبال رایحه ای نیمه رسمی هستید که هم بتوانید آن را در قرارهای ملاقات خصوصی مورد استفاده قرار دهید و هم به صورت روزانه از آن استفاده نمایید، کالوین کلین سی کی فری همان محصولی است که به دنبالش هستید. این عطر مردانه با طراحی شیک و مدرن خود جزو گروه بویایی چوب معطر قرار می گیرد. تم خنک و تلخ، این رایحه را برای استفاده در فصل های گرم سال مناسب کرده است. کالوین کلین سی کی فری نسبت به قیمت منا

سبی که دارد، از نظر پخش بو و ماندگاری در حد قابل قبولی است

عطر مردانه کالوین کلین سی کی فری

9- عطر آلفرد دانهیل ادیشن

اگر رایحه های دارای طبع معتدل و خنک را می پسندید، بی شک آلفرد دانهیل ادیشن یکی از بهترین محصولاتی است که می توانید در کلکسیون خود داشته باشید. این محصول از گروه بویایی معطر فوژه است و با تم طراوت بخش و خنک خود، مناسب استفاده در فصل های گرم سال است. پخش بو و ماندگاری این رایحه عالی است و با اسپری کردن آن بر روی بدن، تلفیقی از اسانس های ترنج، لیمو، شمعدانی، سدر و کهربا مشامتان را می نوازد. کافی است یکبار آلفرد دانهیل ادیشن را امتحان کنید تا به همراه همیشگی شما تبدیل شود

عطر آلفرد دانهیل ادیشن

10- عطر لاگوست لهوم لاگوست

این رایحه کاملا منحصر به فرد است و مورد پسند سلیقه های بسیار خاص واقع می شود. لاگوست لهوم لاگوست در میان آقایان بسیار پرطرفدار است و طبعی خنک و رایحه ای تند دارد. گروه بویایی این رایحه، چوبی ادویه ای است و از پخش بو و ماندگاری متوسطی برخوردار است. نت های اولیه میوه ای پس از گذشت مدتی جای خود را به نت های ادویه ای میانی می دهند و در پایان با تم چوبی مواجه خواهید شد. این محصول مناسب استفاده در بهار و تابستان است اما می توان در سایر فصل ها نیز از آن استفاده کرد. لاگوست لهوم لاگوست همان عطری است که با وجود قیمت بسیار مناسب خود، توانسته است جایگاهش را در میان عطربازهای حرفه ای برای سالیان سال حفظ کند.

عطر لاگوست لهوم لاگوست

در این مطلب سعی کردیم شما را با 10 رایحه مردانه ارزان قیمت و اورجینال پرطرفدار و پرفروش آشنا کنیم. امیدواریم با امتحان کردن این عطرها بتوانید به همان رایحه ای که به دنبالش بودید دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *